Autobusové zastávky

Září 2010

Vážení spoluobčané, na základě ankety v obci ohledně zastávek, vám sdělujeme, že byl vybrán a schválen zastupiteli typ zastávky, který naleznete v přiložené presentaci (fota pouze ilustrativní). Zastávky jsou provedeny z ocelové zinkované konstrukce opatřená práškovou vypalovací barvou v odstínu kombinací stříbrné a tmavě modré barvy. Zadní stěna dřevo, boční stěny bezpečnostní kalené sklo. Zastřešení komůrkovým polykarbonátem. Lavička se sedákem je z masivního borového dřeva s venkovní povrchovou úpravou. Odvodnění vedené nohou na terén. Krytá plocha 3,0 x 1,8 m. Tyto zastávky byly již objednány a v průběhu měsíce září budou připraveny základové konstrukce pod zastávky jako příprava pro instalaci zastávek, které bude dodávat odborná firma.
Věříme, že tento typ zastávek bude dostatečně plnit svou funkci. Omlouváme se za pozdější objednání a realizaci, které bylo dáno zvýšeným požadavkem na finance oproti rozpočtu a čekalo se na rozhodnutí ohledně doplnění financování.
S pozdravem zastupitelstvo obce.

Leden 2010

Instalace zastávkových přístřešků

Vážení spoluobčané, v letošním roce se budou instalovat zastávkové přístřešky na zastávce Těškovice, dolní konec (směr Opava) a na zastávce Těškovice, ZD (směr Ostrava). V anketě (na hlavní stránce) vám nabízíme možné varianty řešení k vyjádření vašeho názoru či sympatie s materiálovým provedením. Rádi vyhodnotíme i vaše tipy či odkazy na web, které nám můžete zaslat na e-mail či se vyjádřit do diskuze níže. Děkujeme za váš názor.
Zastupitelstvo obce

Původní projektové řešení – leden 2009

Součásti projektu

Textová část – statická doprava v obci (pdf: 0,3 MB)

Zastávka směr Kyjovice – detail (pdf: 0,58 MB)

Zastávka směr Kyjovice – situace (pdf: 1,03 MB)

Zastávka směr Bítov – detail (pdf: 0,53 MB)

Zastávka směr Bítov – situace (pdf: 0,73 MB)

Propočet nákladů (pdf: 0,10 MB)

 

Vaše názory a návrhy k projektu

Formulář byl rušen. Svůj názor či dotaz pište, prosím, do formuláře na úvodní stránce.

sylva chov.     7. 5. 2010, 19.25
libi se mi 1 varianta,protoze to pekne zapada do venkovske prirody. typ 4 se mi zase moc nelibi,protoze je moc pruhledna,a bojim se.ze se rozbije. muj nazor. S.
aha     8. 5. 2010, 15.07
LIBI SE MI DREVLENA ZASTAVKA DIK
    8. 5. 2010, 21.12
líbí se mi návrh č.3
mikes     9. 5. 2010, 17.57
dobry den pane starosto,zkuste si predstavit ze i vy jste odkazan na dojizdeni do zamestnani autobusem a budete na teto zastavce v zime i v lete stat a cekat na spoj.nevypada spatne c.3,ale ma pouze jedno bocni cloneni.
inspirace-zastavka Olbramice.preji hezky zbytek dne.
Starosta obce     10. 5. 2010, 7.09
Vážený Mikeši, zastávka na obrázku má pouze jedno boční clonění, ale v katalogu fy. je i varianta se dvěmi bočními stěnami. Jistě by byly vhodné obě. Díky za inspiraci z Olbramic. Návrh rozměrů je délka 2,8, hloubka 1,6m.
    10. 5. 2010, 16.12
myslím, že varianta 1. – dřevěná není moc vhodná, protože se mi zda taková uzavřená a představte si, až tam budou poházené odpadky, napliváno atd., jak je to všude zvykem, tak to bude pěkně “smrdět”. To je můj názor.
Marcel Jaroš     22. 5. 2010, 12.21
Dobrý den,

shoduji se s názorem, že 1. typ zastávky je příliš “uzavřený” a působí stísněně. Návrh č. 4 vypadá hezky, jenom zde i v návrhu č. 3 bude problém se sklem. Nebude trvat dlouho a sklo někdo rozbije, jak jsme toho svědky všude, kde mají instalovány tyto typy přístřešků. Velice inspirující je zastávka v Olbramicích.

    2. 6. 2010, 17.20
Zastávka v Olbramicích je docela hezká, z Vašich návrhů se mi líbí nejvíc č. 3. boky by mohly být dřevěné a ne skleněné.
Starostlivec     3. 6. 2010, 0.22
Dobrý den.Pravděpodobně někdo z vrchního konce škodolibě prosazuje návrh č.4,který dle mého názoru má pro lidi z dolních koncu samé negativa! 1.v létě se upečou-minimum stínu. 2.v zimě vymrznou-sama škvíra.3.nulová intimita pro výkon malé strany v připadě kritické situace! Osobně by se mi libil navrh č.3 s oboustranným skleněným cloněním.S.
Martin     5. 7. 2010, 14.09
Varianta 3 a 4 není zrovna vyhovující, byť jsou podle hlasování hodně populární. Na místech kde budou zastávky stát jsou cestující mnohdy vystaveni velmi nepříjemným vlivům počasí. Nejsem si jistý zda výše zmíněné typy zastávek by za těchto okolností dobře odvedly svou práci. Výhrady k první variantě jsou opodstatněné a proto bych řekl, že nejvhodnější bude varianta s bočnicemi z obou stran. Myslím, že poskytne nejlepší ochranu před rozmary počasí a nejlépe odolá i rozmarům případných vandalů. Námitce, že není moc pohledná, bych oponoval s tím, že v tomto případě je důležitější funkčnost než estetičnost a že zas taková hrůza to není.
Pavlína Gráfová     8. 7. 2010, 20.19
Moc se mi líbí č.3 s oboustranným cloněním
i typově by zapadla do vesnice. č.4 je pro naši vesnici moc moderní a najdete ji všude ve větších městech a zaprášená není nic moc.
Pavlína Gráfová     8. 7. 2010, 20.19
Moc se mi líbí č.3 s oboustranným cloněním
i typově by zapadla do vesnice. č.4 je pro naši vesnici moc moderní a najdete ji všude ve větších městech a zaprášená není nic moc.
Jan Hock     6. 8. 2010, 14.05
Lidi neblázněte, jedině trojka je ta správná volba a přes ní vlak nejede. (: